środa, 4 lutego 2015

Informacja.

Nie wiem, czy ktokolwiek tu jeszcze czeka na coś nowego, ale w końcu postanowiłam coś napisać... Po pierwsze - przepraszam.
Wyłączyłam się na jakiś okres z blogowania. Przestałam pisać moje i czytać opowiadania innych przede wszystkim z braku czasu, jednak nie tylko. W wolnych chwilach czytałam to, co już napisałam, zaczynając od pierwszej części mojego opowiadania i po prostu wszystko przestało mi się podobać i straciło sens. Co za tym idzie? Brak chęci do dalszego pisania, przynajmniej tego opowiadania. Ale jestem przecież na samym końcu... Tak niewiele mi zostało. Dlatego postanowiłam się zabrać za następny rozdział, po tak długim czasie. Nie wiem kiedy się pojawi, ale powinien się pojawić w najbliższym czasie. Chcę zakończyć tą historię, bo jednak poświęciłam dużo czasu, by cokolwiek tu stworzyć... Chociaż czasem bywa tak, że najchętniej wszystko bym usunęła. 
Może za jakiś czas zacznę pisać coś nowego...? Nie wiem. Mam ochotę na coś świeżego, jednak nie podjęłam jeszcze decyzji. Nie wiem czy jest sens. 
No... To tyle... Może jeszcze ktoś tu wchodzi i to przeczyta. 



14 komentarzy:

  1. Hej, pisz dalej! Naprawdę świetnie ci idzie :) od czasu do czasu wchodzę tu aby zobaczyć czy jakiś rozdział sie pojawił. Cieszę sie że podałaś jakieś informacje co dalej itp. Mam nadzieje że rozdział pojawi sie naprawdę szybko :) Życzę ci powodzenia w pisaniu i dalszej przygody z blogerem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. czytamy :P kurde ostatnio co przeczytam jakieś długie opowiadanie to jak czekam na rozdział to się okazuje, że autorka go albo kończy bez zakończenia albo usuwa wgl ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że czekamy! Są blogi, na których kontynuację warto czekać, a Twój zdecydowanie się do nich zalicza ;) Codziennie wchodziłam i cierpliwie sprawdzałam czy pojawiło się coś nowego, ale rozumiem Cię, bo sama ostatnio mam jakiś zastój.
    Ja wiem, ze to co tutaj teraz napisze pewnie Cię nie przekona, ale chciałabym żebyś wiedziała ;)
    Tego bloga znalazłam daawno dawno temu, ale od początku spodobało mi się w nim 'to coś'. Nie wiem co to, ale na 100% przyczyniła się do tego muzyka, która zawsze leciała przy czytaniu tych świetnych rozdziałów. Nie wiem czy tylko ja tak miałam, ale według mnie, panował wtedy taki oryginalny klimat. Od jakiegoś czasu już jej nie ma, no ale dla mnie to nie problem bo wystarczy, że odpale swoją playliste, która zdecydowanie pokrywała się z Twoją :D ale mniejsza o to. Mówisz, że to, co piszesz przestało Ci się podobać. Rozumiem, bo sama piszę opowiadanie, któro moim zdaniem też nie ma sensu, bo początkowo miało ono wyglądać całkiem inaczej. Ale mimo to, ludzie piszą, że sie podoba i wtedy myślę, że może coś w tym jest. Może to ja nie potrafię podejść do tego obiektywnie. I to samo chciałabym powiedzieć Tobie. Bo ja czytam te wszystkie opowiadania po prostu dla przyjemności. A gdyby Twoje nie było świetne, to bym go nie czytała. A jak już pisałam na początku- jestem tu codziennie (przynajmniej raz) Lubię sobie poczytać o niegrzecznym Miles`ie, o pyskatej Kim. Jak dla mnie to Twoje "cokolwiek" stworzone tutaj, to całkiem fajne cokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie pisz dalej. Uwielbiam to "opowiadanie"

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy znów :D bardzo się cieszę, że wróciłaś. Nie przejmuj się. Każdemu kiedyś potrzebna jest przerwa. Życzę weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej cały czas wchodziła tutaj i czekałam zadzieja i myślą "a moze juz jestes nowego" i skończ to ff i pisz dalej uwielbiam to jak piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć <3 Cieszy mnie,że wróciłaś i zamierzasz skończyć to opowiadanie zawsze wchodziłam na twojego bloga,aby sprawdzić czy jest nowy rozdział i teraz właśnie jestem,a to tylko świadczy o tym,że nie zapomnieliśmy o Tobie <3 Życzę Ci wielkiej weny twórczej abyś mogła zakończyć to opowiadanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu codziennie i nie tracilam wiary w Ciebie czekam na kolejny rozdzial i bardzo sie ciesze ze sie odezwalas!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy!!!! <⚂

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciąż czekam..:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, szkoda:(
    Znowu znajduję jakieś naprawdę świetne powiązanie bez Justina, 1D, 5SOS itp
    i znowu przerwane w trakcie
    Szkoda, bo jest genialne!
    Cóż... pozostaje mi czekać, może jeszcze kiedyś coś tu napiszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się strasznie podoba to co stworzyłaś,idealnie trafiłaś w mój gust.Jestem strasznie ciekawe co się wydarzy dalej i wiedz o tym,że nawet przez chwile twoje opowiadanie mi się nie znudziło.Nie myśl,że nikt tu nie wchodzi bo np. mnie nigdy nie ciągneło do tego,aby zostawić po sobie jakiś komentarz,mimo to wiem,że nawet zwykłe ''super'' jest motywacją do dalszego pisania,także z pewnością czyta to więcej osób niż Ci się wydaje :D Jako twoja czytelniczka radziłabym Ci dokończyć tego bloga i nie zostawiać nas w takim momencie,gdzie Kim zabija swojego ojca.Możesz zakończyć to nawet jednym rozdziałem,byle bym wiedziała,że to koniec.Jednak nie jestem kimś kto mógłby ci rozkazywać.Zrobisz co uważasz za słuszne.Życzę Ci weny,jak nie przy tym opowiadaniu to następnym ;* Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce juz nowy. Swietnie piszesz i kocham to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wchodzę tutaj i czekam na kolejny rozdział :) rozumiem że chcesz usunąć ale zobacz inni ludzie uwielbiają to czytać i w tym jestem ja :D pomimo tego że teraz mam matury jestem tutaj :D haha czekam na kolejny i bardzo bym chciała aby pojawił się rozdział xd proszę x Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń